Er så glad for og hvere der.

Som mor er jeg så glad for og kunne være sånn nogenlunde tjengeli når ulykker inntreffer. Ble jo ringt i dag fra skolen hvor Bella hadde skadet seg i gymmen.Var for en gangskyld ikke hjemme. Men fiksa opp og var der ikke så lenge etter da :-)Ringte min kjære som kastet seg gundt og også kom <3 Hadde en lei hodepine og var ikke klar for og kjøre inn til A hus.Men han stilte opp han,for Bella og meg <3 Hva mer kan man ønske seg enn en slik kar <3 Tålmodig hvar han også,for dette tok jo sin tid.

Godt for mamma når Bella sier “jeg er så glad for at du er med meg,for du hvet hva vi skal gjøre ” Og jeg som mor syntes det er godt og få være der. Enkelte gange er mamma bare best og ha 🙂 Glede meg til Onsdag da komme jentene tilbake til mor <3

xoxo Jacqueline 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg