Dagens ærender.

Ikke noe hyggelig vær og gå ut i nei 🙁 men jeg måtte bare ut noen ærender så på med regnjakke og gummistøvler.

Savner de dagene det bare var og løpe av gårde i dagens antekk. Jeg savner allerede sommeren noe helt sykt jeg,er et utpreget sommer menneske jeg.

Men siden jeg bor i Norge da så er det bare og stelle godt med denne gode vennen jeg har på kjøkkenet.Fryser ikke når jeg har meatet denne litt nei.

Koser jeg med fyr o ovnen,kaffe i koppen og lys på bordet 🙂

 xoxo Jacqueline 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg