Klar for en ny dag.

Ja da har man fått kjørt noen barn på skolen,er jo ikke lell med sekk og krykker :-)Fått unna litt husarbeid har jeg også få gjort på morgenen. Så nå har jeg hoppa ut av joggeboksa,og er klar for resten av dagen:-)

Med god hjelp av min søte datter Cassandra har jeg gått tilverks med en litt hardere hånd i kleskapet mitt.Ble jo virkelig mye mer oversiktlig der nå ja.Det oppet også opp ting jeg hadde glemt jeg hadde 🙂 da ble det jo nesten som nytt da jo :-)))
 

Det er en utrolig fin dag og være inne og rydde på.Huff for et vær :-((

Ha en fin dag 🙂

xoxo Jacquelin 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg