Ikke mye puste rom :-)

Ja da er vi oppe og i gang med dagen.I dag blir det ikke mye pusterom og avslapping på mor. Først få noen barn avgårde på skolen,før jeg tar en titt i avisa og en kaffekopp. Hundeutstilling og middagsgjester i morgen så litt henge finga i der.Chanel må da bades,fønes og nappes,det vil nok alt i alt med det de fører med seg i dag ta 5 timer.Blir jo en vaskejobb på både huset og meg etter frisering av hanne 🙂

Siden vi skal ha gjester i morgen får jeg val ta en rund med skurekosten over hele huset tenker jeg 🙂

Mitt oppi alt dette skal jeg lage 6 pizzaer til fotballavsluttningen til jentene i kveld.Det tar jo også sin tid,siden jeg ikke har noe annet en vanlig stekeovn må jeg jo bake og steke en og en.

Så må jeg på en liten handle rund også ja :-))))Blir sliten bare jeg tenker på dette jeg,men det går seg til bare jeg kommer i ganng.Kommer nok i mål i dag også tenker jeg 🙂

Ha en super Fredag alle sammen 🙂

xoxo Jacqueline 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg