Ut av det blå <3

På Løedag helt ut av det blå fikk jeg dette i gave av min kjære <3Som lykke til på hundeutstillingen,det virka ikke .-)) Gikk ikke så bra der :-)men hyggelig var det.

Hun sto jo så pent,men løping var ikke vår sterke side denne gangen.Bedre lykke neste gang sier jeg,vi prøver igjen vi.Gir ikke opp nei,for Chanel er pen hun <3Da får Elena prøver seg med henne <3 Tvi tiv,har trua jeg 🙂 Vi gleder oss alle sammen :-)Får ikke blitt dårligere enn det jeg presterte,lykke tilElena du er så flink med henne <3

xoxo Jacqueline 

 

2 kommentarer
    1. kjempe fint smykke og ikke minst vakker Chanel 🙂
      Vet mange gikk ut med dårlig plasseringer denne helgen i Leto, hadde du også Lisbeth Campel?
      Bedre lykke neste gang 🙂

    2. Mona: Ja det hadde vi. Ble veldig overasket når jeg så noen av de før oss som var drevene,men fikk dårlig plassering.Så var vel ikke så overasket over vår plassering,siden jeg ikke er så dreven 🙂
      Ja vi satser på at det går bedre til helgen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg