Pyntet på graver :-)

Da har jeg og jentene vert på kirkegården i mørket. Jentene tente lys og satte ned roser på farfar sin grav,siden han har bursdag i dag.

Jeg passet på og pynte på mormor sin grav,så er den klar til allehelgensdag neste søndag.Bare og tenne et nytt lys der da :-)Hun er i mine tanker så og si hver dag den fantastiske dama <3 Sender henne alltid en tanke når jeg står på kjøkkenet og lager mat,så jeg tenker mye på henne som lærte med og bli glad i og lage mat <3

<3 <3 <3

xoxo Jacqueline 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg