Et skritt frem,og to tilbake :-/

I dag hadde jeg mest tyst til og bli i joggebuksa.Har en dårlig dag hvor det meste føles tungt,hvorfor går ting aldrig min vei tro :-/Men det hjelper jo ikke på hummøret og gå rundt som en snørrete slusk heller.Ta seg sammen og sette på maska,da ser det da ok ut på utsiden i det minste 🙂

I dag tror jeg det neppe er noe vits å levere viking lotto for mitt vedkommende :-)Men at jeg er super glad for og se solen hjelper jo litt :-)Ja ja får håpe på en bedre dag i morgen,og at skjebnen snur 😉

Ha en fin dag 🙂

xoxo Jacqueline 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg