Med pappa på Ahus.

Da ble pappa sendt i ambulanse fra legevakta på Bjørkelangen og inn til Ahus,heldig vis sier jeg.

Her ble det tatt masse prøver og lungerøntgen,fikk også hjelp til å puste lettere.

Og en ting var helt klart,han kommer ikke ut der fra før de har funnet ut hva som gjør han så syk.Men nå hvet jeg at han er i trygge hender,kan senke skuldrene litt.

Nå er det jo bare en og en halv uks siden jeg hang en hel kveld på legevakta her inne.Er jo neste like ofte her inne som noen av de som jobber her jeg jo :-)))) Når jeg dro hjem var det ikke mange andre og se.Blir ny tur til Ahus for og besøke pappa i morgen,mye nermere enn å ha han i Karlstad.

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg