Vanskelig når man skal gå til ro :-(

Det er vanskelig og være datter nå,å skal gå til ro.For ro er det ikke lett og finne i kroppen nå,tanker surrer å surrer.Bilde av pappa i sykesengen er der hele tiden,han er rolig og smiler.Men har han smerter,er han redd,det klarer jeg ikke og se.Han ser ut som et lite hjelpeløst barn,føler at det er jeg som er forelder her nå.Frykten ligger der,ser ut til at han har kreft som har spredd seg. Klarer nesten ikke snakke,ikke spise. Nei her er det ikke lett og finne noe ro i kroppen nei 🙁 Men må bare holde meg sterk og være der,mer kan jeg ikke gjøre.

Glad i pappan min <3

xoxo Jacqueline 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg