Hadde mer enn de fleste :-)

Ja her ser dere det vakre 1 klasse bilde av meg.Noen av mine døtre påstår at jeg ligner litt på askepott i tre nøtter til askepott. Rødhåra og blek ja :-)))) På denne alderen hadde jeg mer enn de aller fleste,platespiller,dukker som var 1 m høye som både gikk og snakket.Jeg hadde allt og litt til for det hdde pappa kjøpt til meg når han var ute og reiste,han har jo vert sjømann i alle år.Mye av det jeg hadde var ikke i butikkene i Norge enda det.Jeg hadde tv på rommet og tvspill for 35 år siden,og jeg vet det var mange som misunnte meg.Men det var jo barer ting,de hadde noe jeg misunnte dem mer.De hadde pappaer som kom hjem hver dag fra jobb,det gjorde ikke min 🙁 Han kunne reise på jobb og være borte i 3-4 måneder av gangen.Jeg kunne med glede avstått fra disse flåtte tingene jeg hadde,heller hatt muligheten til og bli kjent med min far.Får når han kom hjem var han nesten en ukjent mann for meg.

Får 17 år siden fant pappa ut at han skulle flytte til Guatemala,da tenkte jeg det er jo ikke en skvipp tur får jeg se deg i live igjen.Men heldigvis etter noen år så fant han ut at det ikke var noe blivende sted. Men så flytte han til Charlottenberg,det er jo bare en time unna.Snart er jeg redd han flytter videre til et sted jeg aldrig mer kan treffe han 🙁

xoxo Jacqueline 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg