Gammel sliter :-)

Ja da må jeg plukke ned min gammle PC og sende den til min bror på overhaling,den gammle stakkarn har fått et lettere nervesammenbrudd. Så jeg håper min bror kan fikse min gammle venn,er jo ikke noe ungdom denne maskinen.Så det er ikke sikkert dere får høre så mye fra meg før broderen har gjort litt førstehjelp her 🙂

Har jo en gammel laptop også men den har virkelig nervesammenbrudd til tider,så den er ikke mye og stole på :-/Så jeg håper broderen raskt kan stille en diagnose og behandle min gammle sliter 🙂

xoxo Jacqueline 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg