Når du ser timeglasset tømmes.

Vert å besøkt pappa i dag,er så leit og se at timeglasset render ut.Her er det en mann som har gitt opp og ikke har så lenge igjen og leve.Kreft er en sykdom som ikke er lett og bekjempe.For en mann som er avmagret,ikke har noe gnist igjen så er det bare å innse at det nok ikke er så lenge igjen.Vont og se for oss pårørende,men det er et faktum.Trodde han skulle være her til over jul,men nå er jeg sterkt i tvil.

Det som er positivt med dette er at det ser ut som han ikke har noe særlig vondt.Jeg elsker pappan min å håper at han får slippe og lide,gå med litt verdighet.

Blir vondt og miste deg pappa,men håper det blir på best mulig måte for deg <3

Jeg er stolt av og være en litt annerledes person,en GonzalezRubio.

Var vondt for meg og jentene og se deg slik i dag.For noen av oss så var det nok siste gangen vi så deg i live,jentene bør huske deg våken og at du smilte til dem.

Tung tid men vi skal alle oppleve dette,må gjøre det beste ut av det for alle <3

Elsker deg pappa <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg