Sliten men i farta.

Ny dag,sliten men i farta.Tar en fri dag i dag fra død og begravelse,prøve og tenke på noe annet.Blir nok en tur ut med Bella for og prøve og finne kjole til juleballet tenker jeg.Shopping er jo slikt vi damer liker,så da blir nok hummøret på topp 🙂

Mens jeg venter på at Bella skal komme hjem fra skolen får jeg vel prøve og gjøre noe nyttig i heimen,det ble det ikke noe av i går.Men aller mest har jeg lyst på en kopp kaffe så det er nok de som blir prioritert tenker jeg 🙂

Ha en fin dag 🙂

xoxo Jacqueline 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg