Kjoleshopping.

Hallo. Nå er det Cassandra som blogger litt for mamma igjen her. Grunnen til det er fordi mamma er så sliten, men samtidig står på kjøkkenet å lager mat, og ville derfor at jeg skulle skrive ett innlegg for hun på bloggen idag. For at vi i huset her skulle få tankene over på noe annet disse tunge dagene tok vi oss en tur til Bjørkelangen for å handle kjole til Isabella som hun skal bruke på juleballet som ikke er så alt for lenge. Bella vil at kjolen skal være en hemmelighet til den store kvelden og vil derfor ikke at bilde av kjolen skal ut på bloggen enda, så stay tune til den kvelden kommer.

Tenke jeg også skulle fortelle litt om mine tanker angående min morfars bortgang. Det er selvfølgelig ganske tungt, men samtidig så er det deilig at det er over fordi det har tatt veldig på meg. Jeg var jo med inn igår for å ta en siste farvel med han, det var selvfølgelig en veldig rar opplevelse, men samtidig så angrer jeg ikke på at jeg gjorde det heller for jeg tror jeg hadde angret på det hvis jeg ikke hadde gjort det. Jeg kan ikke si at jeg hadde det sterkeste båndet med morfaren min, det var ikke så ofte jeg så han, men de gangene vil jeg fortsatt alltid huske. Han var en spesiell mann, det er ikke noe å legge skjul på. Selvom jeg ikke hadde den beste kontakten med han, vil han uansett bli et stort savn for meg. Jeg vil jo også si jeg har en liten del av han i meg, noe jeg er glad for. 

Han vil bli dypt savnet av oss alle barnebarn, barn og familie.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg