Kylling uansett :-)

I dag ble det kylling til middag uansett debatter om den er bra eller ikke. Kyllingfilet og sopp i fløtesaus 🙂

Jeg deler kyllingfilen i mindre stykker som jeg gnir inn med olivenolje,krydrer med hvitløk,pepper og provence krydder.Så ruller jeg kyllingfilene inn i bacon,før jeg steker de gyllene i pannen.Etter stekes i ovnen på 160 graden, mens jeg steker soppen.Stek soppen i fettet fra kyllingen,tilsett 1 boks fløte og la den koke litt inn,ha i 1 ss soyasaus 🙂

Serveres med ris eller potet 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg