Uten telefon :-)

Da klarte jeg og fjomse bort telefonen min,trodde jeg hadde glemt den hjemme når jeg dro.Fikk da litt små hetta,guri malla jeg har ikke telefon var første tanken som slo meg.Men så ble jeg enig med meg selv at den sikkert lå på benken hjemme,jeg klarte meg faktisk fint i noen timer på senteret uten telefon gitt 🙂

Men gjensynsgleden var stor når jeg kom ut i bilen og fant den der.Lå oppå håndbrekket på bilen,hadde nok sklidd ut av jakkelommen min.

Hvordan klarte vi oss før tro ? Men man savner jo ikke noe man ikke er vant til og ha heller da 🙂

xoxo Jacqueline

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg