Jule ball til en vær pris ?

Nå er det til for juleball på skolen,er det like hyggelig for alle,ja er det de ? Når noen kommer med kjoler til tusener av kroner og limousin.håret fikset for en anselig sum,mens andre sliter med og ha råd til og sende barna sine.Bør man ikke sette en grense for hva som er akseptabelt?

Jeg har to døtre som skal på ball i år,en har fått en kjole til en moderat sum for un passer ikke noe av det som fins i huset.Den andre har en søster som har tre kjoler som kun er brut en gang hengende i skapet,så hun må velge en av de 🙂

Forstår at det er stas med ball jeg,men her er det ikke greit og være forelder med dårlig råd eller som er så fornuftig at de ikke lar seg rive med.Jeg skal klare meg jeg for jeg sette en grens,tenker litt fornuftig på hva vi prioriterer og bruke penger på.Klart skal de delta,men ikke for tusenvis av kroner for en kveld.Det er et dårlig signal og bruke masse penger på dette,når det får andre til og føle seg utilpass og mindre verd pga det mener jeg! Kan ha det like gøy i en kjøle til 500 som i en til 2500 tenker jeg.

Er vel ikke her vi foreldre skal vise hvem som sitte bedre i det enn andre tenker jeg.

Jeg har hatt en som ble ballets prins i billig dress fra jobben til mor,ei som ble prinsesse i billig kjole kjøpt av stemor.Det er personen inni klærne som teller heldig vis 🙂

Så til alle som skal på ball,skinn som person det er det som teller <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg