Søknader og papirmølle.

Da er jeg i gang med søknader og papirmølle,det går jo ganske greit 🙂

Da har jeg hatt en lengre samtale med NAV om hvordan jeg skal gå frem for og få pappa sin urne satt ned på Aurskog kirkegård.Han har nå fått plass,så der venter de bare på urna.Jeg har nå også fått fullmakt til og dra til Sverige og hente hjem pappas urne,kunne sendes i posten men jeg syntes ikke det høres så greit ut :-/ Men nå har jeg papirene i orden så jeg kan få den utlevert til meg 🙂

Da er det faktisk bare og vente til at de får kremert han i Sverige,så kan jeg hente urnen.

Da er det bare å begynne og samle papirene som NAV skal ha i forbindelse med dette 🙂

Nå kjenner jeg på at jeg savner pappan min <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg