Ikke jul :-)

Nå var jeg og Cassandra lei tung mat,så i dag ble det pasta med kjøttsaus.Det har ikke noe med jul og gjøre 🙂

Et godt forslag for og få en god smak på sausen er og ha oppi litt kanel.Jeg putter en kanelstang oppi og lar den koke med sausen sammen med et laurbærblad som jeg plukker ut ved servering.Men man kan også bruke malt kanel sammen med det andre krydderet 🙂 Verd og prøve det 🙂

oppvasken tar jeg med et smil,med denne fine skrubben her.Fikk den i gave av Jan når hun var på besøk fra USA,tenker på de gode minnene når jeg bruker den med et smil 🙂

xoxo Jacqueline 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg