Favoritter :-)

Dette er mine nye favoritter,er bare blitt så glad i dette 🙂 Skjerfet fikk jeg av jentene julegave i 2013,syntes det er så hyggelig med noe annet en bare sort og grått,dessuten er det et veldig fint skjerf i ull 🙂

Støvlene og vesken var julegaver i 2014,Vesken kjøpte jeg i julegave til meg selv fra min stefar,den er så romslig og god.Der får jeg med meg alt jeg trenger og mye mer 🙂 Den er kjøpt på HM for 399 kr det er den virkelig verd,jeg elsker den 🙂

Må nok ta en runde og rydde og kaste litt som aldri blir brukt noe mer 🙂

xoxo Jacqueline

4 kommentarer
    1. Stilige ting ..slikt som passer til alt 🙂 En opprydding i skapene er greit av og til …fant frem ei bukse og noen gensere i dag som jeg skal levere til Fretex i morgen 🙂 God natt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg