På rattata :-)

Da gikk jeg på rattata i dag jeg,fryktelig gatt ja 🙂 Var ute og luftet Chanel og var veldig så bevist på at det var glatt jeg,gikk veldig bara helt til vi skulle inn.Skulle da gå rett over ved tørkestativet,der er det belegningsstein .Den var da glassert med is,så der lå jeg rett ut ja,.Chanel så litt rart på meg,men hun har jo vert med på dette før hun.Arnt har gått overende flere ganger når han har vert ute og herjet med henne.Så man kan jo si jeg tok en Arnt 🙂 Skrubb i hånden var det eneste så da får en si det gikk veldig bra 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg