Må ta seg sammen.

Våknet opp snørrete og lei 01,01,15,er fortsatt snørrete og lei.Har i grunn gitt litt F i meg selv og utsende på det nye året,siden ting ikke har vert så greit.Men  nå må jeg ta meg sammen,blir bikke bedre hvis jeg ikke tar tak og får opp selvfølelsen.Jeg liker jo egentlig og pynte meg litt både til hverdag og fest jeg da.Så nå når jeg har gitt F har jeg løpt forbi speilet,å tenkt herre gud ser ikke bara ut nei :-/

Så i dag har jeg ikke overdrevet det men startet i det små med og komme tilbake til meg selv.Hatt på moderat med sminke,håret begynner og gro ut igjen også så jeg får satt det litt opp.Trøste kjøpte en bukse til 49 kr på Cubus,den satt som et skudd 🙂

Da får vi håpe det hjelper på innvendig at jeg tar meg bedre ut utvendig.

xoxo jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg