Finne meg selv :-)

Jeg har igrunnen så lenge jeg kan huske lurt litt på hvem jeg er jeg,må jeg finne denne damen for og finne meg selv ?

Har alltid følt at jeg har et stort hull i det og hvite hvem jeg egentlig er,hva finnes på min fars side av familien.Pappa har ikke ville fortelle noe om sin familie så lenge han var i live,jeg har spurt mer enn en gang ja.

Damen på bilde er pappas søster Yadira,som pappa sa var død.Men for mange år tilbake kom dette blide i posten fra tante Yadira,vel da måtte han jo innrømme at hun ikke var så død allikevel da.

Et sted i Colombia sitter nok denne damen på de svarene jeg vil ha om mine besteforeldre, hvem de var,hvordan de var,hva der drev med,og ikke mins hvorfor dro pappa.Yadira er nok en dame i begynnelsen av 70 årene i dag,så det er nok store muligheter for at hun har både barn og barnebarn.

Så for og finne meg selv må jeg nok starte en leteaksjon i Colombia,der ligger nok svarene som tetter det tomme hullet 🙂 Har et håp om en dag å dra ditt ned også 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg