Lykkebringer ?

Shari og gikk gjennom noen av pappas ting som jeg har her,der fant Shari dette. Et kort fra en kortstokk lå i sammen med noen av ID papirene hans,kløver ess.Hva betyr det,kløver kan det stå for lykke ? Esset er jo toppen så da må det være mye lykke da:-)

Finn et kort og plukk det opp,og lykke det vil bringe 🙂 Var det derfor han hadde dette kortet tro?

Jeg får meg ikke til og kaste kortet,så nå er det jeg som er eieren av kortet.Håper virkelig at dette er en lykkebringer for meg,er litt usikker på om det har vert det for pappa.Men så er det vel også slik at man er sin egen lykkes smed 🙂 Må ta mulighetene når de blir plassert foran deg og ikke øtsle de bort slik som pappa har gjort.

Så hvis jeg tror hardt nok at kortet vil bringe meg lykke så gjør det nok de <3

Ha en fin Søndag 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg