Hva vil den bringe :-)

Ja da er vi inne i en ny uke,lurer på hva den vil bringe jeg 🙂 Ser lyst på uka jeg,benet begynner og bli litt bedre og jeg er bare snørrete så det går rette veien nå :-)Lettere og røre litt på seg så resten av kroppen blir glad også.

Så i kveld er det bare og kle på seg,ta med hund og barn for og gå i fakkeltog mot mobbing :-)Jeg kommer meg ut og treffer andre og til og med for en god sak,kunne jo ikke vert bedre enn det da 🙂

Så jeg håper at følelsen av at dette kommer til og bli en bara uke for meg blir rett.Jeg har jo tross alt kløver ess opp i ermet også da,må jo telle litt det også 🙂

Ha en fantastisk uke alle sammen <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg