Helt bananas :-)))

I dag har enkelte ting gått helt bananas må jeg si 🙂 Mors PC levde litt sitt eget liv,ting poppet opp både her og der.Da er det bare og ringe broderen,men telefonen skrudde seg av og på som den selv ville den også.Så med hjelp av Arnt og broderen fikk jeg lastet ned renseprogram til PC`n. det tok så lang tid at PC`n gikk varm to ganger før jeg var i mål,men nå går alt så mye bedre  med den.Mye raskere er den blitt også den gamle sliteren,så får håpe den henger med en stund til 🙂

Telefonen bare lå og skrudde seg av og på hvert 5 min 🙁 Prøvde og skru den av en stund,men nei da 🙁 Men nå på tredje forsøk ser det ut som også den har roet seg ned,tvi tvi 🙂 Får håpe den henger med en stund til den også,for her er det ikke rom for å bytte ut verken PC eller telefon.For uten PC og telefon som funker så er det ikke greit i våre dager 🙂 Så får bare si tvi tvi og håpe på at både den ene og den andre har tenkt og henge med en stund til 🙂

Er jo en fordel,ellers så får jeg jo ikke holdt kontakt med dere der ute 🙂 Det er nok verst for meg enn det er for dere da  :-)))) 

Må bare takke for hjelpen til broderen og Arnt som ga min PC nytt liv jeg <3 

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg