Mitt store forbilde <3

Denne damen er min mormor og mitt store forbilde,hun har lært meg så mye. Var ikke gammel første gangen jeg ble introdusert for symaskinen 🙂

Ja denne symaskinen som mormor hadde arvet av sin mor,nå er den min 🙂 Den er helt intakt,bare og tre og sy 🙂

Strikkepinnene lærte hun meg også og traktere i ganske så ung alder 🙂

Men ikke mins lærte hun meg gleden med og lage mat av ymse slag.Vi hadde noen fantastiske tider på kjøkkenet hun og jeg:-) Jeg var interessert,og hun var glad for og kunne lære bort.Der ble det bygget et spesielt bånd mellom oss <3

Ikke mins lærte hun i fellesskap med mamma meg og bry meg om andre,vise omsorg,rettferdighet,At det ikke er nødvendig og si alt man mener og tenker spesielt hvis det kan være sårende for andre,folkeskikk rett og slett.Ikke å være frekk og frempå,men i dagens samfund er nok ikke det noen fordel.Må nok ha litt spisse albuer i dag skal man nå frem.

Denne damen elsket også gardiner,klær og ha det ryddig og greit rundt seg,så det er vel der jeg har fått inn den interessen også 🙂

Det går nok ikke en dag jeg ikke tenker på min kjære mormor,føler nesten at du er der når jeg er på kjøkkenet.Vel derfor jeg likker meg alene der,du er jo sammen med meg i mine tanker der <3

På lørdag var det 22 år siden så brått gikk bort fra oss bare 73 år,alt for tidlig.

Håper du sitter der oppe på en sky og ser ned på meg og mine og ser til at alt er som det skal <3

Savner <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg