Hvorfor fokusere på det negative ?

Jo da jeg har vert litt der en gang jeg,men ser at det ikke fører noe godt med seg.For det fører ikke noe godt med seg verken for deg eller de rundt deg det,blir bare deprimert og missfornøyd med livet da. Har det ikke noe ok selv,de rundt deg lider også av det. Så i bunn og grunn ganer det ikke noen det,heller tvert i mot.Blir ikke lykkelig av og bare se det som ikke er så bra,men det kan være vanskelig av og til og se at det er noe posetint der.Men den som leter og er villig til å se finner 🙂 Selv om det er vanskelig til tider må man åpne sinnet så er det der 🙂

 

De aller fleste av oss har mennesker rundt oss som er glade i oss og bryr seg,vi må se de å slippe de til ikke støte de fra oss.Ikke bare være negative og kritiske,for da da er man vel ikke en som er så lett å omgås.

Uansett hvor ille å frustrerende ting kan være så blir ikke ting bedre av å være negativ å sur,heller tvert imot. Være mot andre slik man vil bli behandlet selv,vil du ha respekt må du vise andre det også!

Har en rygg som har takket for seg jeg,men det er jo noe jeg kan leve med,er faktisk de som har det mye verre enn meg.Jeg kan leve med det jeg,min venninne hadde kreft hun lever ikke lenger !Vel da er en dårlig rygg bare en bagatell,jeg har et liv med barna mine jeg <3 Hennes barn har ikke noen mor lenger de,mine har en som ikke alltid funker like bra men jeg er her jeg 🙂

Så har jeg jo dere jeg da som gidder og lese alle mine blogger 🙂 Selv om jeg ikke alltid skriver rett,har,feil,ikke vet helt når jeg skal  bruke og eller å.Men dere er så snille at dere ikke mobber meg av den grund. Dessuten er det nok ikke bare jeg som har de problemene 🙂 Men noe fotball fr blir jeg nok aldri,har ikke et interessant nok liv til det 🙂

takk til dere som leser <3

xoxo Jacquline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg