Nøkkelen til lykke

Ja hvor finner man den tro ?Jeg har prøvd og låse opp flere dører jeg,lykken har jeg finnet flere ganger.Men etter son livet går så forandrer ting seg,også kravene vi stiller til det.Da kommer det en ny dør og låse opp i en ny fase av livet,så en annen for for lykke.For vi mennesker forandrer oss,det son gjorde oss lykkelige for noen år siden er kanskje ikke lykke i dag.

Alle de flotte tingene vi hadde råd til og skaffe oss før vi fikk familie og barn som ga oss en lykke følelse blir kanskje ikke så viktige lenger.For da kommer man inn i en fase hvor barn og familie er lykke,og ting ikke så viktig lenger.Men det og elske og bli elsket på godt og vont er den store lykken i livet.

Noen ganger går nok også denne lykkenøkkelen litt tregt rundt i låsen,for slik er nå bare livet for de fleste av oss. None ganger må vi også gjennom flere låste dører som det ikke alltid er like lett og finne den rette nøkkelen til og komme gjennom,men det finnes alltid en en nøkkel som passer bare man leter 🙂 Og noen ganger må man nok lete ganske mye før den bare plutselig ligger der,og ofte der du allerede har letet efter den før og ikke sett den.

Noen dører har jo også flere nøkler som passer,så sjansen for og finne en av dem er jo stor 🙂

musicnodes 
Madrugada: Lift Me (Duet with Ane Brun)

Har mange dører jeg vil gjennom nå,så jakter på nøkler jeg 🙂 de SKAL jeg finne,så har du sett en nøkkel så er det kanskje en av de jeg leter etter :-)))))

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg