Rastløs

I dag har jeg vært fryktelig rastløs,finner ingen ro i kroppen.De andre i huset er syke,men jeg har det bare ikke helt bra.

Tok med meg disse gale dyra ut en tur for å bruke opp litt energi. Når jeg kom inn kastet jeg meg over skurebøtta og vasket nesten hele huset,å skiftet på sengen.

Så måtte jeg bake noen hamburgerbrød for det var de Cassandra og jeg ville ha til middag i dag,burger ja 🙂

Så vi inviterte Shari på litt mat i dag også,ikke vond og be den jenta 🙂

Så ordne og fikse litt,men fortsatt like rastløs i kroppen.Bare og fortsette og ordne og fikse for jeg vet det ikke blir noe søvn på meg i natt heller :-/

musicnodes
Tomas Ledin: Hela huset sov

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg