Natten min største fiende.

Ja natten er min største fiende,sitter her og tuller rundt på nett.For pling,kroppen og hodet har som vanlig ingen ro.Senga er min største fiende,da blir alt så mye være.Snur og vender,grubler og tenker for da fortoner ting seg som et mareritt i våken tilstand.Misunner virkelig de som bare kan legge seg ned og sove jeg,hva hadde jeg ikke gitt for en hel natt med god søvn.

Var ute på en liten løpetur i dag etter en hund som ville litt sine egne veier,fant ut at det benet ikke var helt bra enda nei :-/ Dundrer,banker og verker nå ja 🙁 Klarte nok og tråkke litt feil på det,så nå sier det fra at det ikke er så fornøyd.Får legge det høyt opp og se på tull på tv,håpe benet roer seg litt og jeg sovner litt i stolen.All søvn er bedre en ingen søvn 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg