Helt i kjelleren :-/

Ja det har vært litt stille fra meg her en stund,er helt i kjelleren om dagen.Har liksom ikke noe særlig lyst til noe som helst,lukke døra og holde meg for meg selv er det jeg har mest lyst til.Blir så sliten av all motgangen jeg møter nå jeg,har så lyst til og komme meg opp den kjellertrappa men den er ganske bratt den :-/

Er ikke noe hyggelig i denne kjelleren nei,så her vil jeg egentlig ikke bli.Men med bare virvar og kaos på et sted med tre bokstaver så blir jeg vel å finne her en stund,hvis ikke det skjer et mirakel.Der er det ikke lett og komme gjennom som privatperson eller lege til tider.

Ja ja får bare trekke pusten dypt og håpe på et mirakel da.

xoxo Jacqueline

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg