Natt arbeid :-/

Ja da klarte jeg og bli ferdig med nr 12 i rekken i natt 🙂 Som dere ser så passer den fint til duken og lysene på bordet,så her er det ikke noe som overlates til tilfeldighetene :-))))))

Jeg tror ikke jeg har sovet mer en to min i natt.Gikk til sengs etter at jeg var ferdig med genseren kl01,30 men har bare snudd og vridd i hele natt.Så da er det bare og bøtte innpå med kaffe.

Må bare begynne på en ny genser da,enda jeg ikke har brukt for flere selv. Har strikket til alle mine 8 barn,2 svigerbarn,gubben,meg selv og en kjøle til datteren til en venninne av Shari. ja ja jeg dumper vel borti noen som trenger en genser,ellers får jeg vente på flere svigerbarn og da ligger jeg jo et hestehode foran når det gjelder genser :-)))))))

Ha en fin dag 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg