Søker jobb.

Da sitter denne dama og tenker ut hva for noe lurt hun skal finne på og skrive i en jobbsøknad.Har jo vert på kurs og prøvd og følge det jeg har lært der i 100 vis av søknader men ikke kommet noe nærmere jobb enn et jobbintervju.Men kan jo ikke lyve nåe de spør om jeg har problemer med rygg eller nakke,når jeg har problemer med begge deler. Ville fort møte meg selv i døra da,eller skal man lyve ?

Har jo selv den gangen jeg var butikksjef sittet og lest en haug med søknader fra folk som tydelig har brukt disse malene,mange er veldig like.Så her er det og finne på å skrive noe som får leseren til og se to eller tre ganger på min søknad.Men hva har jeg å skriver om meg selv og hva jeg har og by på som får dette til ?Har ikke noe utdannelse innen omsorgsfag,men den ene gangen jeg søkte kom jeg i det minste på et jobbintervju.Så det var stort bare det etter og ha søkt på jobb etter jobb.

Min fordel er vel at jeg er voksen,er villig til og jobbe helg,kveld og natt. Men holder det på den positive siden når jeg ikke har noe utdannelse som helsefagarbeider nå de søker etter helsefagarbeider/assistent.Vel jeg må jo bare prøve og skrive en søknad som skiller seg ut i mengden,så håpe på det beste.By på meg selv rett og slett,gjør jo det hele tiden her på bloggen 🙂 Her gjør jeg det på godt og ondt,så får by på det gode i denne søknaden da 🙂 Håpe det vinner fram og at lykken står meg bi 🙂

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg