Latter og bråk :)

Ja det er som kjærlighet på pinne for meg,søtt og godt <3 Er ikke noe som er mer hyggelig en barn som koser seg å har det gøy :-)Når andre trives og har det ok er jeg lykkelig.

For meg så er det ikke noe som er bedre enn når barna har venner på besøk,da lever huset.Alle hjem skal jo bli levd i,ellers er det ikke noe lykkelig hjem spør du meg.Barn som spiller spill som mor ikke er med på,men er den som er i bakgrunnen å kan mange av svarene.Får meg til å lure litt på hvorfor jeg var så dum på skolen :-)))

For meg er å høre latter å glede ikke støy,men glede over at andre koser seg å har det bra.Jeg forstår nok ikke helt de som ikke ser det på samme måten,for det gir meg glede når andre har det bra <3 Den største gleden er vel å glede andre,er det ikke slik da?

Det tror jeg er nøkkelen til og bli lykkelig selv også <3 Vi har da disse barna hos oss så kort tid,plutselig er de voksene og lever sine egne liv.Da sitter man der med et stille hus som går deg på nervene for det er så stille og tomt.

Så i dag blir det fyr på peisen og mor blir med på spillet,skal gruse disse ungene jeg 🙂 hvis det ikke kommer inn noen som er smartere enn meg da :-)))

xoxo  Jacqueline

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg