Nesten som en mann :-))))

Har nå vert syk siden Fredag å orker nesten ingen ting.Sååååååå syk har jeg vert,føler meg nesten som en mann 🙂 Dere har fått en pause fra meg for har ikke orket noen ting.Endelig i dag så er jeg litt bedre av influensaen,men da slo maven seg vrang.Ja ja det er like så godt å ta alt på en gang å bli ferdig med det.

Men tross alt så har jeg fått gjort mer i dag enn jeg har gjort på nesten en uke,så det går fremover selv om jeg er langt fra frisk enda.Blir mye soving om dagen også,men det skal sikkert til for å bli frisk.

Håper på en enda bedre dag i morgen,så går det min vei 🙂

xoxo Jacqueline

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg