Ikke like optemist

Dagen i dag var ikke like fin som gårsdagen,grå tung og det snør.Jeg kjenner det på psyken med en gang jeg står opp å ser hva slags vær det er,ikke like optemistisk i dag nei :/Føler meg litt nedtrykt når det er slikt vær jeg,tenker det kommer ikke noe godt ut av en slik dag.Får en følelse av angst og utrygghet i kroppen,blir litt deppa.

Jeg og pappa var nok litt like når det gjelder å være værsyk,han var heller ikke noen solstråle i slikt et vær :-))))

Får prøve og fortrenge det så godt det lar seg gjøre,slenge inn en Extra kupong allikevel selv om jeg er sikker på at det ikke er så mye vits i det 🙂

Håper på en bedre og solfylt dag i morgen 🙂

xoxo Jacqueline

1 kommentar
    1. Hei:) Kom innom bloggen din og tenkte jeg måtte legge igjen en liten kommentar:) fin blogg du har, god tekst og fine bilder:) håper du vil ta turen innom min blogg også. Gjerne legg igjen ett lite spor etter deg, da blir jeg glad:)
      http://Www.pourfemme.blogg.no
      Ha en fortsatt fin mandag:)
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg