Annerledes shopping <3

Ja i da har jeg vert på litt annerledes shopping,jeg har kjøpt en sten.Da blir dette pappas sten,et hjerte i Mpl white.Det blir sort skrift på den da jeg syntes det passer best da stenen er hvit og grå.

Jeg er ganske så fornøyd med denne stenen,og ikke minst at jeg fikk en veldig god avtale på den.

Vanligvis når jeg er ute å handler ser jeg jo alltid etter et godt kjøp siden jeg ikke har så god rå,men jeg hadde ikke trodd jeg skulle kunne gjøre det i dag.Men jammen gjorde jeg det 6000 for ferdig sten er en helt grei pris det 🙂 

Solen skinner så mor har god karma i dag,håper det holder til extra trekningen også da 🙂

Ha en fortsatt fin dag 🙂

xoxo Jacqueline 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg