Dilla på skjerf :)

Jeg kjøpte meg en gammel koffert på brukt og antikk salg for å ha skjerfene mine oppi,nå er det snart ingen som ser kofferten :-)Kan si jeg har litt dilla på skjerf føler meg naken uten,kan det sette prikken over i på et antrekk.

Var en tur innom Nille der fant jeg to skjerf jeg likte så det ble mye diskusjon med meg selv om hvem jeg skulle velge,valget falt på dette :-)Når jeg kom hjem begynte jeg og tenke ” 40 kr hvorfor tok du ikke begge mor,det fortjener du jo “

 

Så det ble en ny tur til Nille og enda et skjerf til mor 🙂 Trengte jeg disse skjerfene? nei egentlig ikke,men man må jo ha lov til å unne seg litt av og til 🙂 80 kr er jo ikke all verden da,men jeg er fornøyd 🙂

xoxo Jacqueline
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg