Fantastisk stjernehimmel :-)

Har vert ute med hundene,det er en helt fantastisk stjernehimmel ute i kveld :-)Stjernehimmelen gir meg en fantastisk ro i sjelen,får meg til å tenke litt
 når jeg står å ser på den.

Den som gir seg den har tapt den,vel det er bare og stå på tenker jeg da.Selv om det kan være vanskelig noen ganger så kan man ikke gi opp 🙂 Det er jo bare jeg som kan jobbe for å oppnå mine ønsker her i livet, litt hjelp for å komme ditt hadde jo ikke vert og forakte men :-)Det er vel noe i ordtaket “man er sin egen lykkes smed ” Å jeg jobber og jobber med saken,men tålmodighet er ikke min sterke side :-))))

Er ikke lett når man spytter ut søknader i øst og vest,ikke får noe respons noe sted da.Men  før eller senere må man jo treffe på noen som i det minste tenker ” denne dama virker litt interessant på en måte “lar meg komme på et intervju i det minste 🙂 Må jo være noen der ute som har brukt for en som har gode karakterer i livets skole eller 🙂

Nei kan ikke gi opp for da kommer man jo ingen vei.Stjernehimmelen sier stå på ellers kommer man jo ingen vei.Solen skinner om dagen,så jeg får håpe den skinner litt ekstra på meg da <3 Nå skal og vil jeg opp opp opp ! Gir meg ikke får jeg får det til nei 🙂

Grep en,ikke la seg knekke av avisning men se andre muligheter!

Får eller siden må det gå min vei 🙂

xoxo Jacqueline

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg