Bygdedyret !ær


Siden jeg var bare 16 år når jeg fikk mitt første barn og nå har 8,så har jeg vert utsatt for dette dyret ganske mange ganger.Det var ikke lett i ei lita bygd å vær 16 og gravid nei,mye ditt snakk bak ryggen min.Men jeg viste jo hva de sa om meg,men det gjorde meg bare sterkere.Jeg skulle F meg vise dem jeg.Når nurket var var der så var de så smør blide og skulle titte opp i den vogna ja.

I dag er nurket 32 år,en herlig mann<3 Jeg klarte det jeg,ta vare på han og meg 🙂

Så har jeg jo vert så gal at jeg har fått 8 barn da :-))) Vert utsatt for det bygdedyret stadig vekk,det er jeg vel den dag i dag. Men det dyret har gjort meg sterk i mange tilfeller,for det har gått en F i meg,jeg skal vise dem jeg. For er man  ærlig på hvordan ting er og står for det så komme man langt. Pynte på sannheten har ikke noe for seg for det er så lett og se gjennom,for da er det lett og gå på en smell .Folk  elsker og slarve,men de er ikke så dumme at de går på dumme bortforklaringer her jeg lært.

Det best er og være ærlig på hvem og hva man er og stå for det.Og de som vil slarv få bare gjøre det,men jeg vet sannheten og står for det jeg. Alle har vi vel gått på en smell tenke jeg,men det er ikke alle som er villig til og innrømme det. Det er da bare menneskelig,ingen er feilfrie eller? Disse feilene vi gjør her i livet lærer vi jo litt av også tenker jeg.Så da får bare bygdedyret kose seg som tror de er så mye bedre enn andre 🙂

xoxo Jacqueline

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg