Da er letingen over <3

Etter i mange år med grubling over familien jeg mest sannsyneligvis har i Colombia på min fars side er letingen over <3 Jeg må si at FB kan brukes til noe nyttig også ja 🙂

Det viser seg at jeg faktisk har en ganske stor familie i Colombia,som jeg nå får muligheten til og bli litt kjent med nå først og fremst på FB. Men en dag håper jeg å kunne dra ditt ned en tur. Og de har ønsket meg hjertelig velkommen til Cartagena 🙂

Cartagena i Colombia ser jo ut som et sted jeg kunne klart å være en stund ja 🙂

Og bor de ikke så langt unna dette som David har  bilde av  på FB så vil jeg nok helt sikker trives der ja :-))))))

Det startet jo med letingen etter denne damen,Yadira. Nå har jeg funnet henne og mange fler <3 Viser seg vel at jeg har større familie i Colombia enn jeg har i Norge.Det er nok litt der som i USA,spiller ikke noen rolle hvor langt ut slektskapet er for alle er vi COUSINS :-)))))

Cousin David med mor,far og nevø 🙂

Meg og pappa <3 er ikke så vanskelig og se at det er her pappa kommer fra.

Sitter nå med en super følelse av lykke,en manglene brikke i mitt puslespill har nå dukket på og bile er helt <3

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg