Cartagena Colombia

Etter litt lesing på Wikepedia om Cartagena så er det faktisk der Cesilia Brækhus er født. Likheten mellom oss med en forbindelse til denne vakre byen er den eneste som finnes mellom henne og meg :))))))

Byen ble grunnlagt i 1533,når man ser på bilder så ser den gamle bydelen  helt nydelig ut.Jeg som elsker Venezia kommer nok helt sikkert til og syntes dette er topp 🙂

Cartagena har en nyere bydel også,er nok muligheter for litt shopping også her 🙂

Men dette får meg til og tenke,går ikke an og ikke trives her vel :)))) 

Yadira syntes en uke var litt lite og bli kjent med familien på.Når jeg ser disse bildene tenker jeg at det hadde vert greit og blitt 1år eller 2,lært og snakke språket. Er vel litt sent med språkreise i min alder 🙂

Cartagena er et populært turistmål,så da sklir jeg nok fint inn. Turisten som høre litt til å har røttene sine der. Gleder meg sykt til og komme ditt,men aller mest til og treffe min store familie <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg