Ærlighet varer vel faktisk lengst :-)

Jeg prøver ikke å legge skjul på at jeg til tider sliter i mitt liv,for det gjør jeg . Men det er mange der ute som sliter mer en det jeg gjør. Vi ser alle disse oppdateringene fra mennesker som skal framme hvor vellykkede de er,kjøper dyre produkter å skryter av det på nett. Får vel oss som ikke har råd til å kjøpe disse produktene til og føle oss mindre verd.

Sitter mange mennesker i disse påsketider som hadde tatt til takke med ei billig pølse ,men kan kos seg med det også 🙂

Når vi sitter der å koser oss med god mat og hyggelig selskap så skal vi tenke på de som ikke har det så bra om oss.Slutte å skryte så mye av det vi har,som ikke alle har.

Skryt er et behov for å fremme seg selv, er du egentlig lykkelig har du ikke behov for det!

xoxo Jacqueline 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg