Hatt av Chanel <3

Snille Hilde Marie har laget hatt til meg av Chanel pels 🙂

Ja det blir noen dotter i børsten når man steller pelsen til dette vakre dyret.

Har nå samlet på disse dottene jeg,slik ser det ut når Hilde Marie har kardet ulla.

Så søpla etter Chanel ble rett og slett en fin hatt til mor:-) Må bare samle mer så skal jeg prøve og spinne garn av det 🙂

Inni hatten satt det en fin hilsen også,men her er det jo jeg som skal takke da.

Her må jeg jo takke både Hilde Marie og Chanel <3 Syntes den er så cool,hatten skal brukes ja <3

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg