Å være den man er!

Ja jeg her sikkert skrevet blogger som har fonærmet  noen jeg,men det har ikke vert med vilje. Men hvis man lese mellom linjene kan man jo lese det man vil !

Var på et jobb intervju her om dagen,tenkte har veldig lyst på den jobben.Så jeg følgte boka,gjorde som den sier.Fikk ikke jobben jeg,er ikke føreste gangen det.Så skal jeg på et nytt jobb intervju på Tirsdag da,tenker jeg gjør det samme som jeg gjorde når jeg fikk jobb på bogerud jeg. Er meg selv,den jeg er.

Når jeg fikk jobben på Bogerud stilte jeg med rastafletter og ring i nesa,bild og meg selv for det var den jeg var da.Nå med knute i nakken og blomst bak øre.100% meg selv,for nå skal jeg ta meg selv tilbake å være den jeg egentlig er!

For jeg støter vel mest de menneskene som er mest opptatt av å være A4 mennesker som tror de er perfekte.Vel jeg er ikke perfekt jeg,men jeg er den jeg er jeg det er jeg faktisk stolt av.

xoxo Jacqueline

4 kommentarer
    1. Enig med deg..så lenge man ikke er “ond”mot andre skal en være seg selv 🙂 ..og mennesker er jo så ulike..og det er jo bare spennende..
      Når noe blir skrevet…er det mange som lett kan missoppfatte hva en egentlig mente …får liksom ikke frem de nyansene som en får når en prater :)) Lykke til med neste jobbintervju..og fin helg videre :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg