I avisen i gjen da :)))))

 

Ja  ja mye rart man skal komme i avisen for da :-)) To døtre som ville ha noen noe spesielle kaker til sine venninner,så da måtte mor til pers da.Hadde jo aldri trodd at disse kakene skulle få så mye oppmerksomhet da.

For jeg syntes selv mange av de andre kakene jeg lager er mye finere selv da 🙂

Syntes det er moro å se et bilde av en kake så prøve om jeg får til å lage den 🙂

Min første velykkede kake som ga meg lysten til å lage fler 🙂 Men nå har jeg jo lovet min kjære damekake i år så da får jeg vel prøve på det.Så får vi se hva for noe mer påfunn barna kommer med som mor må lage i form av kake :-))))))

for å se artikkelen i RB her

xoxo Jacqueline

 


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg