Ikke på lag :-/

,

Jeg merker at jeg sov dårlig natt til i går og var oppe kl 0520 i dag ja.Jeg og kroppen min er ikke på lag i dag,verker rett og slett over alt i dag.Nesa er som vanlig potte tett den også,allergi er noe dritt.Bare å ignorere vondt her og der å hive seg inn i kampen not støvet,en kamp jeg stort sett alltid taper.I morgen er det der igjen,hvor kommer det fra alt dette støvet.

Jeg blir i det minste ikke arbeidsledig,men det blir nok litt sitting i godstolen innimellom i dag kjenner jeg:-)

Ha en fin dag 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg