Føler seg hel :-)

Har ikke følt meg så hel noen gang i livet mitt som jeg gjør nå :-)Har en fantastisk familie her i Norge som jeg er fryktelig glad i <3 Men helt fra jeg var barn har jeg følt at det har vert noe som har manglet i mitt liv.

Hadde en fin barndom jeg,vi var mye hos mormor da pappa var mye ute på reise og mamma sikkert syntes det var greit med selskap og hjelp med oss barna.

Men jeg hadde jo bare halvparten av den familien andre hadde,pappa var mye borte og familien hans viste vi ikke noe om.Bare vist at det sikkert er noen der et sted i Colombia.

Dette virket veldig langt unna og nesten umulig og finne noen der,så lenge pappa heller ikke ville si noe om familien der.

 

Men nå har jeg endelig funnet Yady og en stor familie som er min 🙂 Nå føler jeg meg faktisk hel for første gang i mitt liv.Måten de har tatt i mot meg på får meg virkelig til å føle at jeg er en av dem å hører til i aller største grad <3 Jeg hører fra en eller annen av mine slektninger i Colombia på en eller annen måte hver dag <3 snakk om og være velkommen,slektningen i Norge som ingen viste noe om men som ikke var så overraskende for dem når hun dukket på.Der veier familie tungt,så det er litt uforstålig der nede at pappa har gjort som han har gjort.

Jeg for står jo nå hvor jeg har min sterke trang til å ha en stor familie rundet meg kommer fra :-))))Er litt rart siden jeg er oppvokst i Norge og bare hatt Norsk familie rundt meg til nå,men har alltid følt meg litt annerledes jeg.Ligger vel i genene det for vi har det samme synet på familie,de tar man vare på og vil ha rundt seg 🙂

Min kusine Linda,vi har felles besteforeldre så vi er kusiner.Ellers så er det litt som i USA aller er søskenbarn :-))))

Brikkene er falt på plass og jeg er hel.De kan nesten ikke vente til jeg kommer for og gi meg masse kyss og klemmer,det kan nesten ikke jeg heller <3

Lykkelig og glad <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg