Loppemarked og kunstutstilling :-)

Da har jeg ,Shari og Arnt vert på Aur prestegård på loppemarked og kunstutstilling.

Som på de fleste loppemarked var det litt for en vær smak.

Ja da jeg fant noe jeg som fikk bli med meg hjem :-)En lampe med prismer som skal få plass på Wc nede i gangen,og en duk som skal bli til kjøkkengardiner 🙂

Vi måtte jo ta oss en tur inn for og se på utstillingen også.

Der var det noe jeg kunne ha hatt på veggen,men jeg hadde nok ikke gitt 6500 ,-

Noe jeg slettes ikke hadde hengt på veggen hjemme hos meg :-)))))

Fleste av oss som var der var nok mest interessert i kaffe og vafler 🙂

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg